Zpravodajstv%C3%AD

Zpravodajství nesleduje 37 procent Čechů

Zpravodajství nesleduje 37 procent Čechů a Češek a přibývá jich. Před čtyřmi lety nesledovalo vůbec žádné zprávy 31 procent lidí. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který pro Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) uskutečnila agentura Median mezi lidmi ve věku od 15 do 79 let. Zájemců o seriózní zpravodajství zůstává přibližně pětina.

Číst dále
Mesto

Nový trend měst a obcí - mediální analýzy

Zpětná vazba je důležitým krokem k sebepoznání. Pokud se chceme zlepšovat, pak to bez informací nejde. A ne jinak je tomu i v případě měst a obcí. Jakmile se zastupitelům podaří zrealizovat nějaký smysluplný projekt, který je přínosný pro město, pak by se o něm v prvé řadě měli dozvědět občané. Jak se říká, každá práce má být vidět a má být o ní slyšet, jinak není oceněna.

Číst dále

„Až u firmy TOXIN jsem poznala sílu informací“

Než jsem začala pracovat ve společnosti Toxin, neměla jsem tušení, co vše si pod monitoringem médií představit. Mít celkový přehled o tom, co vyšlo v tisku, rozhlasu či televizi nebo dokonce na internetu a sociálních sítích se mi zdálo jako nemožné. Postupem času jsem začala pronikat do této oblasti a zjistila jsem, že je monitoring médií velice zajímavý a využitelný pro všechny. Zvláště v dnešní době, která je zahlcena obrovským množstvím informací a je náročné pohybovat se v rychle se měnícím světě médií.

Číst dále
Toxin obr%C3%A1zek

Stačí malé firmě k získávání informací Google?

Nedávno jsme zveřejnili článek s rozhovorem obchodního ředitele společnosti Toxin Tomáše Vitáska, kde jsme diskutovali požadavky klientů v rámci monitoringu médií, ale také oblasti, ze kterých klienti přicházejí. Dnes bude na naše otázky odpovídat klient společnosti Toxin, jednatel společnosti Společnost J&L (iPhonárna.cz), Stanislav Jakubů. Právě tento klient je úplně z jiné oblasti, než bývá standardem pro oblast využití monitoringu.

Číst dále
Toxin Home office 2020 rozhovor

HOME OFFICE 2020 aneb Pracuješ z domova, nebo žiješ v práci?

Tipů a rad, jak si úspěšně uspořádat pracovní den v prostředí home office je spousta, nás ale zajímalo, jak to funguje v praxi, například v obchodních týmech, které jsou zpravidla na osobním kontaktu se zákazníkem absolutně závislé. Proto jsme si přizvali na rozhovor obchodního ředitele Tomáše Vitáska ze společnosti TOXIN, která zde často publikuje své odborné články.

Číst dále