Náš zahraniční monitoring nově pokrývá 183 zemí a přináší i další AI funkce
Náš zahraniční monitoring nyní pokrývá 183 zemí a nově přidáváme i funkci rozpoznávání sentimentu. Co to znamená? Že budete moci ještě lépe pochopit, jak je vaše značka nebo téma vnímáno na různých platformách. Identifikujeme, kde se objevují nejpozitivnější či nejnegativnější nálady a nejčastěji používané emotikony vám poskytnou rychlý přehled o emocích spojených s vašimi klíčovými slovy.
Nové úhly pohledu
Rozpoznávání sentimentu je jen začátek. Abyste získali skutečně hluboký vhled do vaší cílové skupiny a do toho, jak vaše komunikace rezonuje, nabízíme ještě pokročilé možnosti rozboru zmínek.
• Časové rozdělení podle dnů v týdnu Zjistíte, které dny zaznamenávají nejvyšší aktivitu pro vaše téma či značku.
• Vyhledávání nejzapojenějších zmínek Identifikujeme vám zmínky s největším dosahem a mírou zapojení.
• Zaměření na influencery Uvidíte, kteří influenceři pravidelně mluví o vašem tématu a kdo má ve vašem oboru největší dosah.
• Trendující hashtagy Naše analýza trendujících hashtagů vám poskytne okamžitý přehled o tom, jaká témata jsou ve spojení s vaší značkou nejpopulárnější.
• Demografické údaje Nakonec získáte i demografický přehled o pohlaví návštěvníků monitorovaných zdrojů, kde se vaše zmínky objevují.
Pochopení publika je koneckonců to nejdůležitější. Díky těmto rozšířeným možnostem získáte komplexní přehled o konverzacích kolem vaší značky – a to vše v reálném čase.
Identifikujeme zmínky, které získaly nejvíce zapojení a viditelnost. Zvlášť pracujeme také s influencery a ukazujeme, kteří nejčastěji zmiňují vaši značku nebo témata. Pomáhá vám to pochopit, kdo vede konverzaci a nejvíce ovlivňuje vnímání veřejnosti.
Nově také rozdělujeme zmínky podle dne v týdnu, což vám pomůže pochopit, ve kterých dnech se zobrazí nejvíce aktivit pro vaše téma nebo firmu. Ukazujeme influencery s nejvyšším dosahem, kteří zmiňovali vaše sledovaná klíčová slova, představují nejvlivnější osobnosti ve vašem oboru. Díky nám budete mít i přehled demografických údajů o pohlaví návštěvníků monitorovaných zdrojů, kde se vyskytují vaše zmínky. Zdůrazňujeme hashtagy, které jsou trendy ve vztahu k vašim sledovaným klíčovým slovům, spolu s jejich počty výskytů. Máte tak komplexní vhled do nejoblíbenějších témat a diskuzí.