Obrazek 00

Náš zahraniční monitoring nově pokrývá 183 zemí a přináší i další AI funkce

V minulém měsíci jsme vás informovali o tom, že jsme spustili zahraniční monitoring. A protože víte, že naše služby se snažíme stále vylepšovat, tak pro vás i v listopadu máme velkou novinku. Zahraniční monitoring totiž rozšiřujeme o dalších 40 zemí, což znamená pokrytí 183 zemí po celém světě. Navíc díky zapojení umělé inteligence přidáváme i nové funkce, jako je automatické rozpoznávání sentimentu ve více než 120 jazycích nebo rozbor zmínek.

Číst dále
Toxin%20zahr.%20monitoring

TOXIN spouští zahraniční monitoring médií ve více než 120 zemích světa

Praha, 8.10. 2024 - Společnost TOXIN, přední poskytovatel mediálního monitoringu, nově spouští zahraniční monitoring médií ve více jak 120 zemích. Sleduje tak už přes 80 milionů zdrojů, včetně sociálních sítí, které v Česku nejsou zatím tolik rozšířené. TOXIN nabízí monitoring v reálném čase a díky umělé inteligenci dokáže analyzovat i tonalitu výstupů.

„Během několika měsíců intenzivní přípravy jsme vytvořili robustní systém, který dokáže monitorovat nejen online média, ale také sociální sítě téměř po celém světě,“ říká Ladislav Procházka, ředitel společnosti TOXIN.

Číst dále
Hlavi%C4%8Dka

TOP tiskoví mluvčí Q3 2024

Každé tři měsíce ukazujeme, jak se v médiích prosadili mluvčí soukromých firem, státních podniků, asociací, měst, krajských úřadů, univerzit nebo zdravotnických organizací. Jedná se o zcela objektivní metriku, která je založena na kvantitativní analýze. Výsledné mediální výskyty tak mohou ukazovat nejen aktivitu samotných tiskových mluvčí, ale i další aspekty jako např. vzniklé kauzy, navazující události, rezonující témata, personální změny atd. bez ohledu na původ výstupu (organický, vlastní, agenturní). Lze tak předpokládat vyšší vytíženost zástupců sledovaných organizací v daném období.

Číst dále
Kraj%20C

Jak efektivně komunikovat na sociálních sítích: Naše analýza vám ukáže, co opravdu funguje

Nabízíme více než jen monitoring. Pro naše klienty připravujeme podrobné analýzy, které odhalují, co ve vaší komunikaci skutečně funguje. Jak taková analýza vypadá? Nahlédněte s námi pod pokličku a podívejme se, jak jeden z českých krajů komunikuje na sociálních sítích a co přitahuje největší pozornost jeho publika.

Číst dále