AVE

AVE: Měřítko vašeho mediálního dosahu bez vynaložených nákladů

Pokud se chcete zorientovat ve světě PR a marketingu, neměla by vaší pozornosti uniknout metrika AVE, neboli Advertising Value Equivalent. Tato metoda porovnává, kolik byste museli zaplatit za reklamu, aby vaše zpráva dosáhla stejného mediálního dosahu, jakého dosahují vaše PR aktivity. Jednoduše řečeno, AVE zjistí, jak velký mediální prostor se vám podařilo získat bez placení. Pojďme si na to ale trochu posvítit.

Číst dále
Prezentace1

PROPOJENÁ PLATFORMA monitoringu médií a PR služeb

Spojením služeb TOXIN a IPG dostávají profesionálové z oboru public relations na jednom místě nejen špičkový mediální monitoring a analýzy, ale také nástroj, který pomůže s tvorbou obsahu, PR a budováním brandu. Reálné výsledky vidí klienti velmi rychle v podobě většího počtu mediálních výstupů organizace. Díky synergii poskytnou komplexní mediální služby za velmi příznivou cenu.

Číst dále
Graf

Analýza publicity v jednotlivých dnech

Ve světě, kde veřejné vnímání může ovlivnit úspěch vaší firmy více než kdy jindy, je zásadní mít přístup k přesným a aktuálním informacím o tom, jak je vaše organizace vnímána ve veřejném prostoru. Naše analýza publicity v jednotlivých dnech vám nabízí možnost získat hlubší vhled do veřejného vnímání, umožňuje přijímat informovaná rozhodnutí a formulovat účinné strategie.

Číst dále
Maximus1

Maximus je nedocenitelný nástroj pro odborníky napříč odvětvími

Myslíte si, že monitoring médií je výsadou pouze PR specialistů a tiskových mluvčích? Možná budete překvapeni, ale skutečný potenciál monitoringu dalece přesahuje běžné sledování mediálního obrazu. Náš nástroj pro monitoring médií využívají stovky odborníků i z jiných oblastí. Jsou tak vždy informováni o novinkách ze svých oborů.

Číst dále