Medi%C3%A1ln%C3%AD%20dosah%20tiskov%C3%BDch%20zpr%C3%A1v

Zvyšte účinnost tiskových zpráv s naší detailní analýzou


Tiskové zprávy jsou vedle akcí pro novináře a poskytování exkluzivních materiálů nedílnou součástí vztahů s médii. Novináři jich však denně dostávají desítky, a proto je nutné věnovat jejich přípravě a distribuci dostatek péče. Přesně proto nabízíme službu analýzy tiskových zpráv, která vám poskytne přehled o vašich nejúspěšnějších zprávách a identifikuje, které typy zpráv byly pro novináře zajímavé, a které naopak skončily na dně mailboxu.

Napsat dobrou tiskovou zprávu není nic jednoduchého. Novináři jich denně dostávají desítky, a proto je nezbytné dodržovat určitá psaná i nepsaná pravidla, která zaručují jejich úspěšné přijetí. Tato pravidla mají hlavní cíl: zajistit, aby byla tisková zpráva novináři nejen přečtena, ale také zpracována do zprávy či článku.

Analýza tonality a přijetí veřejností

Velkým pomocníkem je v tomto případě analýza tiskových zpráv. Klíčovou součástí našeho vyhodnocení je i posouzení tonality, s jakou média vaše zprávy přijala a prezentovala veřejnosti. Prověřujeme, zda byla původní intence zpráv zachována, nebo zda došlo k jejímu zkreslení. Také sledujeme, která média zprávy převzala pouze částečně a jakým způsobem to ovlivnilo jejich celkové vyznění.

Porovnání s konkurencí a oborovými standardy

Nenecháváme nic náhodě. Proto srovnáme vaše tiskové zprávy s těmi, které publikují vaši konkurenti. Díky tomu získáte komplexní pohled na mediální prostředí vašeho sektoru a identifikujete strategie, které jsou pro vás nejefektivnější.

Chcete se o této službě dozvědět více? V tom případě napište na [email protected] nebo nám zavolejte na číslo +420 777 706 476.