8

Mediální analýzy: nový pohled na mediální data



Kvantitativní srovnání: rychlý přehled

I menší kvantitativní analýza vám dá představu o tom, v jakém objemu se o vás nebo o vašem oboru hovoří v médiích. Komparativní analýza s konkurencí navíc pomůže odhalit rozložení sil na mediálním trhu.

1

9


Identifikace nosných témat

Zajímá vás, jak se o vašem oboru píše? Nechte si zpracovat tematickou analýzu, díky které zjistíte, která témata jsou s vaším oborem spojená a na která je výhodné se v komunikaci zaměřit. Teprve s marketingem začínáte? Zjistěte, jak naskočit na tu správnou mediální vlnu. Jste ostřílení PRisté? Zjistěte, jak se vám daří nastolovat mediální agendu.

8 12


Ohlas tiskových zpráv

Vydáváte tiskové zprávy? Nechte si zmapovat, jaký ohlas v mediálním světě měly. Výstupem takové analýzy je zjištění, která média převzala vaše informace a v jaké podobě. Součástí mohou být také konkrétní tipy na to, jak psát tiskové zprávy tak, aby média zaujaly. Nechte si poradit od našich expertů na PR a marketing.


Vyhodnocení publicity události

Máte za sebou významnou událost s mediálním pokrytím? Nechte si vyhodnotit, jaký byl její mediální dosah a jak se o ní psalo na sociálních sítích. Analýza vám poskytne i přesné číslo, kolik jste díky PR ušetřili oproti inzerci (přepočet na AVE).

10


Kontrola PR agentury

Práce PR agentur je drahá a těžce měřitelná. Můžete si ale nechat vyhodnotit svůj mediální obraz před jejím najmutím a po něm. Analyzujeme objem komunikace o vás, mediální zásah, ohlasy i nastolená témata. Součástí analýzy může být i srovnání s konkurencí.


Analýza sociálních sítí

Zajímá vás, jak o vás smýšlí a píše široká veřejnost? Nechte si zpracovat vyhodnocení svého obrazu na sociálních sítích. Díky němu zjistíte, jaké je o vaší firmě nebo brandu skutečné veřejné mínění bez mediálního zprostředkování. Vyhodnocení vám také pomůže se zacílením reklam na sociálních sítích.


Identifikace oborových autorů

Pokud s marketingem teprve začínáte, bude se vám hodit analýza oborových médií a autorů. Díky analýze zjistíte, se kterými novináři se vám vyplatí budovat dobré vztahy a adresovat jim tiskové zprávy. Zároveň zjistíte, ve kterých médiích se vám vyplatí inzerovat.

20


Buďte o krok napřed a zjistěte, jak o vás smýšlejí média, konkurence i zákazníci. Pro více informací a nezávaznou kalkulaci ceny nás neváhejte kontaktovat na office@toxin.cz nebo 777 706 476.


Monika Křivánková