Mediální analýzy: nový pohled na mediální data
Kvantitativní srovnání: rychlý přehled
I menší kvantitativní analýza vám dá představu o tom, v jakém objemu se o vás nebo o vašem oboru hovoří v médiích. Komparativní analýza s konkurencí navíc pomůže odhalit rozložení sil na mediálním trhu.
Identifikace nosných témat
Zajímá vás, jak se o vašem oboru píše? Nechte si zpracovat tematickou analýzu, díky které zjistíte, která témata jsou s vaším oborem spojená a na která je výhodné se v komunikaci zaměřit. Teprve s marketingem začínáte? Zjistěte, jak naskočit na tu správnou mediální vlnu. Jste ostřílení PRisté? Zjistěte, jak se vám daří nastolovat mediální agendu.
Ohlas tiskových zpráv
Vydáváte tiskové zprávy? Nechte si zmapovat, jaký ohlas v mediálním světě měly. Výstupem takové analýzy je zjištění, která média převzala vaše informace a v jaké podobě. Součástí mohou být také konkrétní tipy na to, jak psát tiskové zprávy tak, aby média zaujaly. Nechte si poradit od našich expertů na PR a marketing.
Vyhodnocení publicity události
Máte za sebou významnou událost s mediálním pokrytím? Nechte si vyhodnotit, jaký byl její mediální dosah a jak se o ní psalo na sociálních sítích. Analýza vám poskytne i přesné číslo, kolik jste díky PR ušetřili oproti inzerci (přepočet na AVE).
Kontrola PR agentury
Práce PR agentur je drahá a těžce měřitelná. Můžete si ale nechat vyhodnotit svůj mediální obraz před jejím najmutím a po něm. Analyzujeme objem komunikace o vás, mediální zásah, ohlasy i nastolená témata. Součástí analýzy může být i srovnání s konkurencí.
Analýza sociálních sítí
Zajímá vás, jak o vás smýšlí a píše široká veřejnost? Nechte si zpracovat vyhodnocení svého obrazu na sociálních sítích. Díky němu zjistíte, jaké je o vaší firmě nebo brandu skutečné veřejné mínění bez mediálního zprostředkování. Vyhodnocení vám také pomůže se zacílením reklam na sociálních sítích.
Identifikace oborových autorů
Pokud s marketingem teprve začínáte, bude se vám hodit analýza oborových médií a autorů. Díky analýze zjistíte, se kterými novináři se vám vyplatí budovat dobré vztahy a adresovat jim tiskové zprávy. Zároveň zjistíte, ve kterých médiích se vám vyplatí inzerovat.
Buďte o krok napřed a zjistěte, jak o vás smýšlejí média, konkurence i zákazníci. Pro více informací a nezávaznou kalkulaci ceny nás neváhejte kontaktovat na office@toxin.cz nebo 777 706 476.
Monika Křivánková