Toxin obr%C3%A1zek

Stačí malé firmě k získávání informací Google?

Nedávno jsme zveřejnili článek s rozhovorem obchodního ředitele společnosti Toxin Tomáše Vitáska, kde jsme diskutovali požadavky klientů v rámci monitoringu médií, ale také oblasti, ze kterých klienti přicházejí. Dnes bude na naše otázky odpovídat klient společnosti Toxin, jednatel společnosti Společnost J&L (iPhonárna.cz), Stanislav Jakubů. Právě tento klient je úplně z jiné oblasti, než bývá standardem pro oblast využití monitoringu.

Číst dále
Toxin Home office 2020 rozhovor

HOME OFFICE 2020 aneb Pracuješ z domova, nebo žiješ v práci?

Tipů a rad, jak si úspěšně uspořádat pracovní den v prostředí home office je spousta, nás ale zajímalo, jak to funguje v praxi, například v obchodních týmech, které jsou zpravidla na osobním kontaktu se zákazníkem absolutně závislé. Proto jsme si přizvali na rozhovor obchodního ředitele Tomáše Vitáska ze společnosti TOXIN, která zde často publikuje své odborné články.

Číst dále
TOXIN Digitalizace

Moderní management podlehl digitalizaci

Krize COVID-19 se stala akcelerátorem změn. Omezení pohybu vedlo ke zvýšení požadavků na elektronickou komunikaci, sdílení dat, řízení a kontrolu na dálku. V roce 2020 se společnosti nejvíce zaměřily na témata jako je digitalizace firem, online komunikace a zavádění kultury bezpečnosti (vytváření tzv. rejstříků rizik). Daným oblastem se také věnovala média a to o 84% více v porovnání s rokem 2019.

Číst dále
  • 1
  • 2