„Až u firmy TOXIN jsem poznala sílu informací“

Než jsem začala pracovat ve společnosti Toxin, neměla jsem tušení, co vše si pod monitoringem médií představit. Mít celkový přehled o tom, co vyšlo v tisku, rozhlasu či televizi nebo dokonce na internetu a sociálních sítích se mi zdálo jako nemožné. Postupem času jsem začala pronikat do této oblasti a zjistila jsem, že je monitoring médií velice zajímavý a využitelný pro všechny. Zvláště v dnešní době, která je zahlcena obrovským množstvím informací a je náročné pohybovat se v rychle se měnícím světě médií.

Číst dále
Toxin obr%C3%A1zek

Stačí malé firmě k získávání informací Google?

Nedávno jsme zveřejnili článek s rozhovorem obchodního ředitele společnosti Toxin Tomáše Vitáska, kde jsme diskutovali požadavky klientů v rámci monitoringu médií, ale také oblasti, ze kterých klienti přicházejí. Dnes bude na naše otázky odpovídat klient společnosti Toxin, jednatel společnosti Společnost J&L (iPhonárna.cz), Stanislav Jakubů. Právě tento klient je úplně z jiné oblasti, než bývá standardem pro oblast využití monitoringu.

Číst dále
Toxin Home office 2020 rozhovor

HOME OFFICE 2020 aneb Pracuješ z domova, nebo žiješ v práci?

Tipů a rad, jak si úspěšně uspořádat pracovní den v prostředí home office je spousta, nás ale zajímalo, jak to funguje v praxi, například v obchodních týmech, které jsou zpravidla na osobním kontaktu se zákazníkem absolutně závislé. Proto jsme si přizvali na rozhovor obchodního ředitele Tomáše Vitáska ze společnosti TOXIN, která zde často publikuje své odborné články.

Číst dále
TOXIN Digitalizace

Moderní management podlehl digitalizaci

Krize COVID-19 se stala akcelerátorem změn. Omezení pohybu vedlo ke zvýšení požadavků na elektronickou komunikaci, sdílení dat, řízení a kontrolu na dálku. V roce 2020 se společnosti nejvíce zaměřily na témata jako je digitalizace firem, online komunikace a zavádění kultury bezpečnosti (vytváření tzv. rejstříků rizik). Daným oblastem se také věnovala média a to o 84% více v porovnání s rokem 2019.

Číst dále