Mluv%C4%8D%C3%AD Q2%20a%20Q3

TOP tiskoví mluvčí Q2 a Q3


Každé tři měsíce ukazujeme, jak se v médiích prosadili mluvčí soukromých firem, státních podniků, asociací, měst, krajských úřadů, univerzit nebo zdravotnických organizací. Jedná se o zcela objektivní metriku, která je založena na kvantitativní analýze. Výsledné mediální výskyty tak mohou ukazovat nejen aktivitu samotných tiskových mluvčí, ale i další aspekty jako např. vzniklé kauzy, navazující události, rezonující témata, personální změny atd. bez ohledu na původ výstupu (organický, vlastní, agenturní). Lze tak předpokládat vyšší vytíženost zástupců sledovaných organizací v daném období.

Q2%20a%20Q3 1 Q2%20a%20Q3 2 Q2%20a%20Q3 3 Q2%20a%20Q3 3 Q2%20a%20Q3 3 Q2%20a%20Q3 3 Q2%20a%20Q3 3 Q2%20a%20Q3 3 Q2%20a%20Q3 3