Společnost TOXIN získala do týmu silného spolupracovníka
Úspěšné firmy vědí, že v informační době není monitoring médií luxusem, ale nutností.
Úspěšné firmy vědí, že v informační době není monitoring médií luxusem, ale nutností.
Každé tři měsíce ukazujeme, jak se v médiích prosadili mluvčí soukromých firem, státních podniků, asociací, měst, krajských úřadů, univerzit nebo zdravotnických organizací. Jedná se o zcela objektivní metriku, která je založena na kvantitativní analýze. Výsledné mediální výskyty tak mohou ukazovat nejen aktivitu samotných tiskových mluvčí, ale i další aspekty jako např. vzniklé kauzy, navazující události, rezonující témata, personální změny atd. bez ohledu na původ výstupu (organický, vlastní, agenturní). Lze tak předpokládat vyšší vytíženost zástupců sledovaných organizací v daném období.
Dnešní doba patří sociálním sítím. Kdo není online, jako by neexistoval. A právě influenceři jsou ti, kteří na nich tvoří trendy, ovlivňují názory a udávají směr. Pro firmy jsou doslova zlatým dolem, pokud vědí, jak je správně využít. Proč se vyplatí s nimi spolupracovat a jaký rozdíl to může udělat?
V Česku Toxin roste o 10 až 25 procent ročně a monitoruje okolo 10 tisíc zdrojů – to pro lepší představu znamená zhruba 17 tisíc zmínek denně. Od října 2024 ale firma spustila i monitoring online médií v zahraničí, a to ve více než 180 zemích světa. V rámci tohoto její systém napojený na AI zvládne projít přibližně 80 milionů zdrojů. Na rozdíl od konkurence nicméně v Toxinu žádné otevírání fyzických poboček mimo ČR neplánují, chtějí tam fungovat výhradně online.
Každé tři měsíce ukazujeme, jak se v médiích prosadili mluvčí soukromých firem, státních podniků, asociací, měst, krajských úřadů, univerzit nebo zdravotnických organizací. Jedná se o zcela objektivní metriku, která je založena na kvantitativní analýze. Výsledné mediální výskyty tak mohou ukazovat nejen aktivitu samotných tiskových mluvčí, ale i další aspekty jako např. vzniklé kauzy, navazující události, rezonující témata, personální změny atd. bez ohledu na původ výstupu (organický, vlastní, agenturní). Lze tak předpokládat vyšší vytíženost zástupců sledovaných organizací v daném období.