Zpravodajstv%C3%AD

Zpravodajství nesleduje 37 procent Čechů

Zpravodajství nesleduje 37 procent Čechů a Češek a přibývá jich. Před čtyřmi lety nesledovalo vůbec žádné zprávy 31 procent lidí. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který pro Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) uskutečnila agentura Median mezi lidmi ve věku od 15 do 79 let. Zájemců o seriózní zpravodajství zůstává přibližně pětina.

Číst dále
Mesto

Nový trend měst a obcí - mediální analýzy

Zpětná vazba je důležitým krokem k sebepoznání. Pokud se chceme zlepšovat, pak to bez informací nejde. A ne jinak je tomu i v případě měst a obcí. Jakmile se zastupitelům podaří zrealizovat nějaký smysluplný projekt, který je přínosný pro město, pak by se o něm v prvé řadě měli dozvědět občané. Jak se říká, každá práce má být vidět a má být o ní slyšet, jinak není oceněna.

Číst dále

„Až u firmy TOXIN jsem poznala sílu informací“

Než jsem začala pracovat ve společnosti Toxin, neměla jsem tušení, co vše si pod monitoringem médií představit. Mít celkový přehled o tom, co vyšlo v tisku, rozhlasu či televizi nebo dokonce na internetu a sociálních sítích se mi zdálo jako nemožné. Postupem času jsem začala pronikat do této oblasti a zjistila jsem, že je monitoring médií velice zajímavý a využitelný pro všechny. Zvláště v dnešní době, která je zahlcena obrovským množstvím informací a je náročné pohybovat se v rychle se měnícím světě médií.

Číst dále
Toxin obr%C3%A1zek

Stačí malé firmě k získávání informací Google?

Nedávno jsme zveřejnili článek s rozhovorem obchodního ředitele společnosti Toxin Tomáše Vitáska, kde jsme diskutovali požadavky klientů v rámci monitoringu médií, ale také oblasti, ze kterých klienti přicházejí. Dnes bude na naše otázky odpovídat klient společnosti Toxin, jednatel společnosti Společnost J&L (iPhonárna.cz), Stanislav Jakubů. Právě tento klient je úplně z jiné oblasti, než bývá standardem pro oblast využití monitoringu.

Číst dále
TOXIN Digitalizace

Moderní management podlehl digitalizaci

Krize COVID-19 se stala akcelerátorem změn. Omezení pohybu vedlo ke zvýšení požadavků na elektronickou komunikaci, sdílení dat, řízení a kontrolu na dálku. V roce 2020 se společnosti nejvíce zaměřily na témata jako je digitalizace firem, online komunikace a zavádění kultury bezpečnosti (vytváření tzv. rejstříků rizik). Daným oblastem se také věnovala média a to o 84% více v porovnání s rokem 2019.

Číst dále
  • 1
  • 2